شرکت ها به دنبال رونق کسب و کار خود میباشند و از اهداف تعریفی سالانه خود رونق کسب و کار را از
مهم ترین برنامه های سالانه قرار میدهند . از مهم ترین فاکتورهای رونق در فروش کالا و خدمات شرکت ها داشتن وب سایت شرکتی مناسب و خلاق است .
شرکت ها با داشتن وب سایت شرکتی خلاق و ایده پرداز میتوانند رونق خوبی در فروش کالا و خدمات داشته باشند .
برندسازی اینترنتی به مدد اینترنت و کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار آسانتر و کم هزینه تر از قبل شده است . شرکت ها برای برندسازی کالاها و خدماتشان مبالغ بسیاری را هزینه میکنند اما افزایش کاربران اینترنت در ایران سبب شده است که فرصت اینترنت به عنوان یک موقعیت عالی برای برندسازی اینترنتی کالا و خدمات شرکت ها نمایانتر و کم هزینه تر از قبل باشد
برندسازی اینترنتی چیست و چگونه انجام میشود؟
در واقع برندسازی از طریق اینترنت و فرصت های بیشماری که اینترنت در اختیار شرکت ها قرار داده است را برندسازی اینترنتی میگویند فی الواقع کوتاهترین تعریف از برندسازی اینترنتی همین جمله است یعنی برندسازی از طریق اینترنت : وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و ..
برندسازی اینترنتی مثل برندینگ سنتی و برندسازی کالا و خدمات که از طریق روش های قبلی و سنتی انجام شده نیست بلکه با روش های نوین تر ، چابک تر و البته کم هزینه تر صورت میگرد.
فروش گاه اینترنتی شرکتی یکی از برگ برنده های شرکت های تولیدی برای فروش کالای تولیدی خود به صورت مستقیم و بدون واسطه است چراکه اگر واسطه فروش باشد باید حاشیه سود برای فروشنده ها و بازاریاب ها در نظر گرفت ولی با فروشگاه اینترنتی شرکتی ، شرکت ها به راحتی میتوانند فروش موفق کالا و خدمات خود را داشته باشند
با تبلیغات اینترنتی شما میتوانید از طریق وب سایت شرکتی فروش ۲۴ ساعته و پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه دهید
با توجه به رشد کاربران اینترنت در ایران ، تبلیغات اینترنتی وب سایت شرکتی بهترین فرصت می باشد چرا که بیشترین افراد در اینترنت به دنبال نیازهایشان هستند و نیازهایشان را در اینترنت جستجو میکنند و شما میتوانید با تبلیغات اینترنتی جذاب ، مشتریان بیشماری را جذب نمایید
با افزایش گوشی های هوشمند در دست مردم و فراگیر شدن گوشی های تاچ اسکرین و هوشمند ، تبلیغات اینترنتی میتواند موثرترین روش در جذب مخاطبان باشد
شبکه های اجتماعی کمک بسیاری به شرکت ها برای تبلیغات اینترنتی کالا و یا خدماتشان میکند مزیت های شبکه های اجتماعی نسبت به سایر تبلیغات اینترنتی این است بسیاری از مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی میتپانند با شما و محصولات و خدمات جدید شما آگاهتر باشند و نسبت به خرید از وب سایت شرکتی اقدام نمایند
ارزان بودن و در عین حال موثر بودن تبلیغات اینترنتی و سرعت جذب مخاطب یکی از بزرگتزین مزیت های تبلیغات اینترنتی نسبت به سایر تبلیغات است
تبلیغات اینترنتی چابک است و سرعت بالایی در جذب مخاطب دارد
۵ سوال قبل از راه اندازی وب سایت شرکتی
۱-چه محتوایی برای وب سایت شرکتی تدارک دیده اید :مشتریان قبلی و مشتریان جدید شما میخواهند بدانند شما چه محتوایی در حال و آینده برای آنها تدارک خواهید دید
۲-در طرح گرافیک وب سایت شرکتی چه رنگ هایی استفاده خواهید کرد :رنگ ها میتوانند موجب جذب و یا ترد افراد از وب سایت شرکتی شما شوند
۳-تا به حال به پشتیبانی وب سایت شرکتی خودتان فکر کرده اید وب سایت یک موجود زنده است و شما می بایست هرلحظه به آن توجه داشته باشید
۴-طرح و پلن وب سایت شرکتی شما چگونه طراحی شده است
۵-تیم تولید محتوا چگونه ایجاد شده و وظایفش چگونه محول شده است
لازم است برای داشتن یک وب سایت شرکتی فعال،پویا،منظم و همه پسند به ۵ سوال بالا که قبل از راه اندازی وب سایت شرکتی است پاسخ لازم را داده و با مشاوره های لازم به راه اندازی وب سایت شرکتی اقدام نمایید
بک لینک چیست و چگونه باعث افزایش بازدید میشود ؟
بک لینک لینکی است به وب سایت شما در وب سایت دیگری داده میشود و بازدید کننده وب سایت دیگر با کلیک کردن بک لینک به وب سایت شما ورود میکند.
وب سایت هایی که بازدید بسیاربالایی دارند وب سایت های خوبی هستند که شما وب سابت شرکتی مجموعه خودتان
بک لینک داشته باشید
ویزیتوری جدید و ویزیتوری خلاق با وب سایت شرکتی
هنگامیکه یک ویزیتور بخواهد کاتالوگ محصولات را به مشتری نمایش دهد به جای کاتالوگ میتواند از ابزار جدیدی بنام ویزیتوری جدید و ویزیتوری خلاق استفاده نماید
ویزیتوری جدید و ویزیتوری خلاق اشاره به وب سایت شرکتی است به نحوی که ویزیتور با ابزارهای جدید و خلاق در. وب سایت شرکتی ویزیتوری موثر انجام دهد.
افزایش بازاریابی محصولات با وب سایت شرکتی چگونه انجام میشود ؟
هنگامیکه وب سایت شرکتی شرکت شما محصولات و یا خدماتی که ارایه میدهید با تثلید محتوا و گرافیک مطلوب به مخاطبان نماش دهید طبیعتا انها رغبت خواهند نمود. تا مشتری شما شوند.
وب سایت شرکتی عاملی موثر در افزایش بازاریابی محصولات و یا خدمات است تحقیقات بازار حاکی از ان است که شرکت هایی که وب سایت شرکتی دارند توانسته اند بازاریابی به مراتب عالیتر کم هزینه تر و چابکتر داشته باشند